ÖH , TJO

JAG HATAR LÄXOR!!!!!!!!!!!!!!!!! Asså skolan är bara skit. Fan jag har ett jävla prov i musiken på måndag och jag vainte där när han gick igenom vad man ska kunna. Massa jävla musikstilar , typ blues och jazz o dom :s BLÄÄÄÄÄ. Ah skitsamma. Igår vare jätteroligt. Haha. Jag fick med mig lite skit hem mitt i natten, 5 st faktist. Så aa då vare bah att bädda och breda ut sig i mitt rum h1h1. Lol. Det va, äh najs.. Mja, typ. Ska kanske åka med Towa till centrum för hon ska ta hål i örat. Men jag har typ fäät mkt plugg så jag kan egentligen inte! Om jag ska va ute ikväll asså. Annars kan jag ju alltid sitta och plugga ikväll. Yeah right. Fast javene om ja ska va i maggan eller va här typ vid mig. Alla kommer bli sååå ledsna om inte jag kommer till maggan.. Speciellt Felicia mohaha. Hon har fan tjatat på mig hela veckan typ. Hihi asnajs, meeeeen ska plugga lite NO, musik, engelska och kanske ska börja renskriva svenskan!!! JA VA ROLIGT!!

JAG VILL HA SKOLFOTONA NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0