SÅ NU HAR JAG TID HIHIHIH

Så, va tvungen att kolla om jag hade målvaktshandskar, och det hade jag! Vi har ju skoldm imorn, typ semifinal! Yäy vi äger! Alltså seriöst, vi är grymma, vi har spelat fyra matcher och resultaten blev ; 17-0 , 2-1 , 2-0 trorjag? och 1-0 :D Shiit we ownar, men det blir ju lixom svårare motstånd ju längre man kommer, så imorn, då jävlar!!! Jag ska fan inte släppa in ett enda mål. Heh, aa kom nyss hem från nån grej med laget, fotbollslaget. Det va fan kul. Vi käka pizza och typ lekte massa lekar som man typ gjorde när man va liten! HAH så gay! :D Men aa vi är ju bara barn. Fast nu är vi seniorer (?) Så klubben satsar typ på vårt lag. Näääjs. Vi har slagits ihop med 95orna nu, så jag räknar med liiite seriösare träningar, både bra och dåligt. ;d Hihi. Japp, men nu ska jag sätta på teven och kolla om det finns nåt intressant att sE!!!!

Tihi, Ida, jag har nästan lika lång tunga som dig!! (a)

Kommentarer
Postat av: ida

haha snart så amanda ;) <3

2010-10-08 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0