SER UT SOM EN PÅSE SKIT

Ja haha, asså jag går ju och lägger mig typ 2-3 varje natt, så på morgonen, då är dom där svarta ringarna under ögonen inte speciellt söta! Haha! Fyfan vad jag ser ut.. Jajaaaaaaaaa, idag ska jag va med Emma :D Sen ikväll, öh aa då vet jag inte.. Den där jävla Felix tjatar som fan på mig, jävla stalker -.- Igår va jag iaf med massa assköna brudar. Sen kom några mindre sköna människor. Men dom fick inte va där, så dom drog. NAJS! Sen åkte vi till maggan haha och härja. Fan va jag garva asså :') MAJA DU ÄR SÅ SÖT! Och Malin fick ett haff. Adde Liiindström, äru lite kär eller? ;) Hihi, jaja ska duscha nu och sen städa lite på rummet. Kulkul. Juste jag måste läsa en bok oxå. Eller aa, två faktist :$ Jag har t o m tröttnat på att läsa! Jag gillade det jö :( Hah mupp

Hos SAGABO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0