SOONER OR LATER

Hej, jag vet att jag inte har bloggat idag och att jag suger. Skitsamma! Åh jag va glad nyss, sen vart jag inte så glad, sen typ nu ere ok. Ah jag vet inte riktigt xd Det enda jag vet är att det är fan inte lätt när det är svårt alltså! Skulle vart med Emma och Malin nu efter jag hade ätit men Malin skulle hem och vi hade B&J hemma sååå, hehe det tackar man ju inte nej till :$ Så ska kolla på Rallybrudar typ med familjen, socialt! Hihi just like when I was little. Cute. :) Egentligen borde jag sitta och plugga nu, men jag och plugg är typ som om SD skulle komma till Kista eller nåt och härja, går inte ihop!! :( Jajaaa life is a bitch, just fuck it. hArd. Jatack. Nu ska jag gå till the living room så ska mamma lära mig att sticka! (y' Alla i min slöjdgrupp kan förutom jag! :/ Så jag ska komma tillbaka dit på fredag och slå dom med häpnad! Ja det ska jag. Tjo

Jag längtar tills *** !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0