SORRRYYYYYYYYYYY

För kass jävla uppdatering men jag har inte haft tid :) I fredags va jag med massa hos mig, sen igår va jag med några. Najs jag vet, sen idag har jag vart i sporthallen med Felicia, Vilja och Saga. Vi kollade på p94, p95 och lite av f95. Jättekul verkligen! Heh aa, men jag har nt bloggat för jag har vart lack hela den här jävla veckan, asså det är helt sjukt jag har dampat på allt. Och det är inte pms. Nono, sen hade jag inget internet igår. Så det sög dolmz. Nu ska jag typ plugga. Eller äta nåt, har ätit en macka och en godis idag. Bra Amanda, bra! Jag är typ sjuk oxå. Sämst. Aja orkar inte skriva mer, en bild säger mer än tusen ord..? Här kommer några tusen.

Jag i tisdags med Sagas mössa som hon har stickat (!!!) men den luktar typ get :s

Tre ord; jag hatar bild.

Maja och sin pizza från i torsdags med laget

Wiho jag har nya skor!

Är inte jag grymt sexig med glajjor?

JAG OCH EMMA KLIPPTE AV HÅRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0