TYP , JÄTTETRÖTT

Aa fan va trött jag är alltså. Den där poolen jag har, man blir så sjukt degig av den x) Gud vad jag känner att ordet degig har missbrukats idag! Herregud. Nicke, det är det enda han har sagt! Heh, aa efter skolan bestämde sig tydligen Sebbe för att han skulle va med mig idag. Då hänka nicke oxå. Näääjs som fan. Vi baka bulljävlar, käka middag, bada!! Sen drog dom, haha va här i typ 6 timmar, omg. Najs. Vi spara lite vatten när vi hade badat. Haha mamma tyckte att det va lite intimt. Lol som att vi va nakna? Neej. Ajaaa, snackar med Ida på msn. Hon är så söt. Saknar henne som fan. Klassen är typ tråkig nu. Eller nej det är den inte, men den är inte samma utan henne och Mollie :''''( Wellwell, if nothings goes right, go left. That's how we do it!

AAAAAAAAAAW

Tja sebbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0