VISSTE DU ATT......?

* jag har namnsdag idag, igen! hade de för fyra dagar sen :D och tyvärr idag.
* jag är typ allergisk mot solen xd så fort jag kommer ut får jag dampattack. 13 st är mitt rekord. beat it
* får hicka varje dag!
* jag har ridit i 8 år? men har slutat nu :)
* jag hatar hatar hatar att sitta breve folk. asså om man är typ tre st, då får dom två andra sitta mittemot mig.
* jag lyckas alltid missa mig själv när jag ska fota, jag fotar från typ halva näsan och neråt x) så fail
* alla tror jag är aslång o allt bara för jag är "biff" sen när dom träffar mig bah - är du så kort? 1.68 är inte kort.
* jag va 100 på att jag skulle få mvg i idrott, men nu vet jag fan inte ;s hjälp
* jag har inte firat jul hemma seeeeen, typ 2001 :/:/:/ thailand o fjällen. blää. och nu..? :D:D haha care!
* nu kommer jag inte på nåt mer och den här listan va lite öh, b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0