A DROP IN THE OCEAN LIXOM. ELLER MÅNGA

Tjaa! Hemma!!!! Äntligen!!! Hehehe, aa men SATAN va kallt det har vart asså. Man kunde inte sova. Meen aa sova är ju överskattat? Det är bara en vanesak. ;) Kom precis ut ur duschen, stått där aslänge och typ spolat kokhett vatten. Påvägen hem från hakunge hade jag & Saga lite problem med vissa killar i vår klass. Så vi skvätte rätt mycket på varann. Sen blev jag så upphetsad ( haha ) så jag ställde mig upp i kanoten, aa då passar Calle påatt putta i mig! Mm plus att jag, Saga, Ida, Lisa, Moa, Alice N och Jasmine offra oss och åkte ändå till fregatten!! Brutalt. Men nu ska jag äta, är så jävla hungrig, bara ätit godis ;$ Men det kommer säkert bilder, men imorn isf typ för vi fota med Sagas kamera och hon har ju den :/:/:/ Yeye.
PS. Jag tycker feeett synd om er i B som får regn :/ Haha det söög när det regna. Inte mycket man kunde göra när man satt där man satt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0