AMANDA AKA BLOGGARN

Nej verkligen inte! :D Haha aa jag bloggar väl lite när jag vill i guess. Deal with it. Igår va jag med Joel och Ludvig på dan typ, sen kom saga :D Och sov här. Det va najs. Haha vi hade det väldigt, eh kul efter dom drog :) Spelade match igår oxå. Egentligen skulle vi ha mixmatch, hela laget va kallat för 95orna hade egen match, men eftersom vissa klicka upptaget och vissa skulle dömma massa p12ors matcherså kunde inte vi spela den. Så nu är vi typ uteslutna från den serien. Tack!! Tack så mycket!!!! :@ Skitsamma, jag och Sara fick iaf spela. Vi va med på 95ornas mot ÅBK, men vi förlora dock :/:/:/ Haha dock.. Life sucks. Hihi. Snart kommer typ Carro och hennes mamma trorja, vi ska kolla på en sak på datan (AAAAAAAA) ♥Tihi fan va najs det är asså!! Sen kommer tyyp Ludvig och Joel haha. TJARÅ

Cute, ._. spanien :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0