ATJO

Mm jag bloggar när jag känner för det och det är typ... Aldrig? Heh, aa idag va jag hemma från skolan därför att.. Aa därför. Sov typ länge tills jag vakna av att pappa höll på att banka och borra i Rasmus rum och typ gjorde allt för att väcka mig haha. Nej han fixa listerna typ. Sen gick jag upp och kolla på dom tre första avsnitten på Gossipgirl! Yee, asknas vare. Sen ville mamma att jag skulle baka bullar igen haha, så då gjorde jag det. Dom vart brutala! :D Aa sen nyss va jag och pappa och handla grejer tills imorn, vi har orientering hela dan. Najs!! Fast vänta.. Nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLäää hata orientering. Men jag är med Moa så det blir najs ändå :* Hon är så jävla snygg! Men nu ska jag skriva in mina typ 30 glosor på glosboken och worka lite på dom. Har tills på tisdag, fast jag glömde att vi hade tills igår så jag ska göra den här veckans glosor på tisdag, PLUS dom andra! Shit det är typ 60 st!! Meen jag äger så wtf. Heh skämt åsido. Bloggar snart. TJO


Mitt liv efter det jag MÅSTE göra. Skolan typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0