BILDER :D

Heey. Kom hem för typ en timme sen. Fan va najs schema vi har på fredagar asså! Fast nu har dom flyttat slöjden från måndag till idag så istället för attg börja 9.10 börjar vi 8 -.^ Sämst. Men jaja sen har vi lixom HK i två timmar. Sen svenska sen SO. Asbra lärare hela dan :o Wihoo, har match om några timmar oxå.. Fan, sämsta dan att ha det på. Fredag kväll och lördag morgon? Njaaa... Skitsamma. Aja här har ni lite bilder från paddlingen! För jag vene om jag orkar lägga in dom på facebook..

När vi skulle laga mat. URK

Så jävla hårda!

:)♥

Haha Alice :D Så jävla söt

Aa de finns asmycke mer men jag vene om jag vågar lägga ut dom , fan ni kommer ju tro jag är dum i huvet -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0