FACEBOOK FUCKAR DOLMZ

Tjo. Ammii här, vakna nyss. Märkte att jag hade ännu ondare i foten än igår, blev lix stämplad mitt på foten.. Knas, ont som faan. Så ingen innebandy för mig idag :( Om jag ska kunna spela DM imorn, tveksamt om jag kan göra det lixom.. Aja, igår va jag med Mall, Erre, Frank, SImmy, Jocke, och några till. Sen träffa vi Iggi o macke, se kan jag inte namnen på dom andra haha. Vi va hemma hos MAALL hela kvällen typ. Fast sen när vi åkte till sol åkte jag Hanna och Agnes hem :D Idaaaaaag ska jag, eh, göra inget. dEpPm0d3 0N. Ellerjo, jag ska nog göra HKläxan! :D Baka bullar ♥♥ OCh sen kolla på gossipgirl kanske, antagligen (?) Sen läsa. Haha, jaaa så ere, men nu ska jag gå ner och käka sååååååå. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0