FUCK YOU

Asså asskön låt! :D Fast min pappa gillar inte texten, tmi. Men aa har typ pluggat i tre timmar nu. Har musikprov nästa vecka och jag fattar fan ingenting :s BLää jag gillar inte min musiklärare..! Urk. Heh, håller på att ladda in massa låtar till Ipoden nu. :D Najs! Fast sen kom jag på att det inte är lika najs, för jag har bara en lur :/ Knas, jag vet inte hur det gick till.. (?!?!?) Heh aa. Skitsamma, nu ska vi inte blama någon. Ska typ städa rummet nu, och sen ska jag o Rasmus typ fixa övervåningen för vi får massa gäster imorn, men jag ska inte va hemma mohaha! Jag ska på spökjakt.. :) Hihi. Najs vA? JA rånice.

Asså det är ju helt sjukt vad många bilder jag har på mig själv där jag langar fingret. Tror fan jag ska göra en "fuck u" mapp på min dator. Ja fucka allt. Ha-ha wannabe patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0