HEJ

Sha bloggen, idag ska vi på paddling med klassen! Yeeah, jättekul! Ska va där om typ två timmar, jag är inte klar än :o Har precis duschat lixom ;o Jaja, jag hade feeeta läskiga drömmen inatt. Såhär vare ; Vi hade spelat fotbollsmatch på nåt ställe, aa och där vare massa små kinesungar ( ASSÖÖTA ) haha (?). Som öva balett xd Dom va typ 50 cm långa x) Aa så stod de typ fyra st vid ett stängsel och höll på och porra sig lixom, aa sen kom jag och Ida, gatehag. Så vare en krusbärsbuske där, så skulle jag ge ett krusbär till en av dom där små xd Så råka jag välta henne, och deras pappor såg typ de. Så jag och Ida skyndade oss därifrån. Vi sprang till hennes stora bil haha. Sen kom han ena pappan emot oss, så Ida startar bilen och kör iväg. HAHA. Och typ kan växla Sen kör hon asfort så jag bha, nej jag kör istället. Så bytte vi. Sen körde vi förbi typ en poliskontroll, och dom lät oss köra förbi. Och eftersom man ser att inte jag r 18 lixom så vände jag mig bort från dom . Men aa så helt plötsligt så kör en polisbil efter ossmed blåljus och allt :s Så vi stannar  och dom bah, aa nu följer ni med till fängelset XD Så vi får handklovar och åker till fängelset.... Sen vakna jag typ. FAN va hemsk den va. Usch fatta pinsamt att hamna i fängelse för att man kört bil när man inte får xd Nej usch!
Jaja, ska packa lite mer nu. TJARÅ

Mandis och JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0