JAG ÄR FAN BRA!

Aa fyfan vad grym jag är! Okej, jag ska inte bli som Moa jag lovar, men jag känner att jag har hunnit göra det jag ville göra idag! :D Plugga engelska, svenska, lite HK, göra äppelpaj, (HK) städade köket!! Läst Romeo och JuliA. Ja ni fattar.. :D Check this, Han vet ju inte att Julia är skendöd, och han vill dö bredvid henne. Han kysser henne, och dricker ur giftet. Om han bara hade kommit lite senare, så hade Julia hunnit vakna ur sin dvala! Nu vaknar hon försent, ser giftflaskan och förstår vad som har hänt. Hon vill bara dö. Flaskan är tom, men hon tar Romeos dolk och sticker den i sitt bröst.
Aaw how cute? Jag vill bara ändra dolk till dolme och bröst till pussy. Hihi :$ knAs^

Naaaw ♥

Cry like a bitch

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv okej najs då! :) <3

2010-09-15 @ 21:08:03
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0