KINDA SICK

Hellu bloggen. Shit vad jag är grym på det här. Ne, men asså har inget att skriva om? :) Igåår va jag och kolla på hockeymatch i ishallen, iförrgår oxå förresten :) Eller jag kanske har sagt det redan? ;O Javene, aa jag har typ blivit sjuk iaf. Mår feett illa, det dunkar i hela huvet. Sen är typ hela vår klass sjuk från paddlingen och håller på och sprider bakterier till oss oskyldiga haha. Lol. Så jag är iaf hemma från skolan idag. Det är inte så kul, det enda man kan göra är ju, sova, titta på teve och sitta vid datan? Aa det är det jag har gjort idag. Läst typ allas bloggar jag vet! xd NOLIFE. Har kommit på oxå att jag har likadan dator som kissie och kenza. Fast kissie har röd och kenza rosa. Min är typ vit/silvrig. Mycket mer sofistikerad!!! Men deras är ändå snyggare. Jaja.. Ska fortsätta kolla på Gossip Girl nu. Även om jag har sett de typ 100 gånger, utan att överdriva! Måste köpa andra och tredje säsongen oxå, även om jag har sett dom.. Men dom kostar typ 400 :- st Så njaa, måste bli a little bit richer först! :) Tjo

Haha urk -.^ på väg till lökiis (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0