NEJ OKEJ

Okej jag ska försöka att uppdatera nu! :D Heh lycka till.. Aa va i skolan idag, det va inte regnigt alls! Hah man är ju så söt när man går där i regnet :/ Aja, imorn har vi friidrott på idrotten, that kinda sucks. För jag orkar inte till ip, för att sen till bussen... BLÄÄÄ. Sen ska jag ändå tillbaka dit typ en timme senare, men det blir så mkt i väskan om jag ska ha med mig fotbollsgrejerna så det skiter jag i. Hihi. Juste, igår beställde jag en sak, eller aa, två. :D Dom kommer imorn, gissa om det ska bli najs?! Jaa de ska det. Fan jag har velat ha dom så länge men aa aldrig lixom haft råd typ, men nu har jag de!! (A) Yeeeah. Såg nyss på reklamen att "Berg flyttar in" börjar nästa vecka!! NAAJS! Kommer ihåg när hon va hos Börje Salming och körde en gaffel på axeln typ så hon fick likadant ärr som honom, och Martin Stenmark som raka av hennes hår :/ asknas. Det skulle jag aldrig göra..... Pengakåta..

på paddlingen ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0