REGN <3 LIXOM

Hello bitches, hur ere? Heh som att jag kommer få nåt svar... ._. Hihi. Ligger i soffan och kollar på Gossipgirl samtidigt som jag pluggar. Eller jag är klar nu! :D Med engelskan iaf. Niice! Skulle översätta nån jävla B-text. LAAME. Egentligen har jag innebandy nu men jag har ju somsagt läxor sååå.... LIFE IS A BITCH. Men det är ändå rätt soft att sitta i soffan och skriva om Giant Squids och Far flung fleas lixom.. Men jag har ju GG ♥ Yihoo. Så det funkar. Men den där jävla engelskan ska in imorn och så ska man läsa muntligt om man vill ha VG-MVG. Och det vill man ju? Och ddet är liite svårt att läsa muntligt från EN text när den är typ 15 meningar kanske? Asså det hade ju vart lättare om det hade vart en lång text. Men aa nu blir det typ som att läsa ur boken? Asknas. Aja ska läsa lite Romeo och Julia nu hihi. Puss
Varsågod, some webcam photos

Min största och enda kärlek..

Inte lika mycket kärlek va

Hah lül

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är bra ;)

själv? höhöhö <3

2010-09-15 @ 21:02:24
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0