TJA ERE MIN STATISTIK SOM ÄR JÄMN ELLER? NEE

Heh blogga suck cock. Typ? Idaaaaaaaaag har jag vart i skolan och det va jättetråkigt. Juste hahahahah vi har värsta pedoungen i vår skola, och bokstavligt talat, he is gonna be a pedofil when he's grown up :/ Asläskigt. Springer runt och frågar om man vill knulla och drar ner kallingarna mitt framför ögonen på en. MITT I SKÅPHALLEN?! WTF. cpstörda äckel. Hah random. NUUUUUUUU sitter jag och snackar med ELV11Z typ (?) och avslutade nyss ett samtal ( haha ) med henke, och marcus juste ja. Skitsamma, FAN DETTA SUGER, henke ska glida in i duschen. Satt ni vet. GAAAAH ELVIS SA ATT PH HAR BÖRJAT IGEN!!!!!! OMGLOL MÅSTE DRA.

uPPdaTe. Det va tydligen bah reklam eller nåt. Fuck

På bilden idag, alice och moa missa pappret. Och den där jävla anneli blev arg för det där. Så det va faan värt det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0