ÄLSKLING

Hej!! Vakna för typ två timmar sen men satte på datan nu liksom, ska åka om en halvtimme typ. Är inte riktigt klar än va. Hehe, aja. Blir en vanlig jävla tjocktröja och jeans, pallar inte satsa... Haha lol dom bah, okej där va en degig brud henne aktar vi oss för. Nä men... A juste, jag har ju liksom vart i fjällen nyss ju, så jag är lite brun i ansiktet haha, och min hals - är vit. Så jag svär dom kommer tro att jag är fjortis oxå, wohoow kul! FML. Och jag kan ju inte direkt bah, hehe ser ni linjen? det är inte smink. Jag har varit i vemdalen i två veckor.. dom bah. Öh
aja, jag kommer hem typ fyra eller nåt tror jag. Vi ska va nånstans i tibble så kom och hälsa på vettja. Nä bah ködda, gör inte det haha, aja nu ska jag fortsätta plattningsproceduren. Tjo

mallis i somras jau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0