DÅ ÄR JU FRÅGAN

Hej sorry sorry.. Har plockat fram massa saker, kollat på SOn och inte fattat ett piss... Äsch jag får plugga på slöjden första lektionen imorn! (; juste, jag tror inte jag har sagt vad det är jag packar till lol. Jag ska till alperna på lördag! Eller, frankrike.. Det suger ju lite, jag vill va hemma på lovet haha :( Alltid jag och dra nånstans när vi är lediga, och missar massa buhuhuh. FML. aja, imorn. Är det simning, soft? Inte alls. Egentligen gillar jag det, det är askul och jag är typ grym haha. Meen jag vene hur jag ska göra!! Omg. :( Jaja vi får se, nu ska jag föna håret och klä på mig, sitter här i underkläder haha. Standard för mig, seriöst jag göralltid det när jag sitter vid datan!!

tagga beach 11 lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0