DAS SHOPPING

Har redan en sån här fast rosa. ;$ hehe. Rea! Nej men aa, bilden ger ingen rättvisa. Den ser ut som en jefla sopsäck nu haha

En sån där magtröja. Känns som att jag måste börja tänka på figuren innan jag använder den. HAHA!

Stickad från BikBok nicenice

Fågel! Haha den såg lite konstig ut nu när jag tog hem den -.-
"bh" ?

Nagellack, wow äntligen lite fräsha färger! Hårspännen från H&M, alltid lika bra. Mascara, min andra håller på att ta slut. + att den är från en tidning haha! Sen ett halsband som jag fick på BikBok.. Åh tack

Haha, grejen är ju den att jag har typ inte provat nåt av det här för det va sån jeffla kö på bikbok, där jag köpte tre tröjor. Haha hoppas jag har bra ögonmått.. Eller vad det heter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0