DET SENASTE INLÄGGET ALLTSÅ

Seriöst fyfan va jag var lack. Och nu är jag lackare. Mer än lackare (?) haha. Ne det är inte kul, ni kan få se sen! Aja, hemma från täby nu, nice! Vi sluta 11.20 idag, nice? NICE! Haha så jag Saga och massa killar i klassen drog till täby, det va nirr. Eller vi satt mest på donken, men jag fick med mig grejer hem! Dock inte så mycket, men får åka dit igen snart.. När jag kom hem satt Carro i bilen på vår tomt eller vad man säger haha, så jag satte mig där med henne. Sen gick vi in och snacka skit, nice ju. Mamma undra varför det stod AIK på typ hela min kropp, joru Gustav det kan ju du svara på. Eller det står AIK på hålet i ryggen, på min högra höft o på ryggen. På min vänstra höft står det DIF. Ni vet, medgångssupporteer! ;) Aja lägger in bilder på shoppingen nu, tjo

jag bah, say whuuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0