FYLL

Tjena bois. Nu är jag hemma, kom hem för typ 10 min sen. Har ingen bild varannan onsdag, så jääävla skönt!! VI har liksom 100 minuter, med den ragatan??? FML haha. Blö, aja. Köpte jordgubbar efter skolan, omg! Haha. Har träning om typ två timmar, men vi har en hake. Jag har pluuugg... FML!!! igen haha, nej men SO prov på fredag och ergonomi prov imorn :( Sen svenska grejer som ska in innan lovet... Men jag lär ju bry mig? Jag vill träna idag, eller de broppar. Ska fråga Saga om hon ska, antagligen inte, för hon ska säkett gymma!!!! Aja, nu ska jag gå ner och hämta straawberries hihi. Plus att mina morötter är klara!! :D "your carrots are ready to harvest"

fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0