GANSTA'S PARADISE

Soft med youghurt, värsta flingorna och apelsin!! Och sen duschen bah mmmm! Men det suger, för vårt munstycke har pajat, så vi har nytt, och det blinkar inte o lyser :'( Haha deppmode, så jag måste känna om vattnet är tillräckligt varmt nu. Innan vare bara att vänta tills det blev grönt och sen rött.. Heeeh FML. Seriöst fml är med i varje inlägg, hur orkar jag? Juste, såg på Sagas blogg att hon skrev att hon ska börja på fotboll igen, jag me!! nice va? Men känner att jag kommer suga. Det lär ju bli pinsamt :( Åååhhh fml hahah igen.. Men det blir typ när dom är tillbaka från Italy och innebandyn slutar. Typ nåt sånt, nej nu jävlar ska jag sova.. Puss

åh va charmig man är när man precis har spelat match. charmtroll hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0