GODMORGON OSV

Hej hej inuti dig. (lol) har varit för mycket med Sebbe känner jag haha. Nej men tja. Igår kväll kom Marcus Viktor och Sebbe hit, dom trodde att dom skulle sova här -.- Så det blev så, eller Marcus fick ryck och typ blev arg på mig för att jag va "dryg" sa han. Så han sov inte här, haha men det gjorde Virre o Sebbz. Nicenice, vi va ute på ip hela kvällen typ, lira fotboll med randoms, Saga dina polare, huzelius och Linus haha (; Lol dom fråga efter dig, vart va du???? Aja, whatever. Sen kom typ Nicke Erik Amanda. Och Henke va där oxå, men sen släckte dom planen, så då drog vi. Chilla lite vid VB lol. Aja nu har dom dragit och jag ska städa rummet, igen

random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0