HAHAHA

Heei sorry sämst uppdatering men jag orkar inte! Haha, idag i skolan vare tjilligt. Börja med klassråd och livskunskap.. Det var een intressant lektion!! Killarna hade ställt frågor till oss som vi fick se och tvärtom. Vi fick typ; vad har mens för konsistens? vad luktar mens? varför blir tjejer arga när dom har mens? lalala. Hahaha vi bah jahapp och svara på allt det där inför klassen. Sen va de dags för dom, dom dåååå.. Vad har sarre för konsistens? vad gillar ni mest på en tjejs kropp? blir ni kåta av att bli smekta på ballen haha. och mer haha, aja det va... skit kul!! Särskrivning på den. Sen vare final i skol DM. Och jag svär vi vann bara för Henke hade mitt hårband! ♥ Hihihi nä men.. Det blev fight typ oxå. Sebbe vart fälld och lacka så han ställer sig upp och typ puttar till en kille o börjar slåss sen bah kom alla och whoooa haha. Asläskigt, vår klack ägde iaf!! Hahaha omg den va sick. Låt han dö låt dö låt han dööööööö osv osv.. Typ när någon blev fälld i andra laget. :')

Sen kom jag hem efter skolan, efter idrotten som va badminton som jag FUCKING ÄGDE PÅ!!! Tog Erik Ida och de vart lika mot Gustav. Han säger 11-10 till honom men jag svär det vart 9-9. Aja Emma ska komma hit snart idag igen haha, vi ska bada. IGEN. Asnice att vi bor typ.... 2 minuter från varann..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0