HAR ÄNDÅ INGET ATT GÖRA

Så jag kom på en randomgrej, att jag kan skriva alla länder jag har vart i! :D Haha öööö.. Men mellanlandningar räknas inte.
Spanien - Typ tre fyra gånger, mormor och morfar har lägenhet i Arginigin (?) haha nåt sånt. Det är nice!
Mexico - Morfar fyllde typ 65? Så släkten, all inclusive o grejer, älska
Thailand - Har firat två jular och tre nyår tre år irad haha! Man kan ju säga att det är lagom nice.
Kina - Två gånger tror jag? En gång? Javet inte! Vi fira iaf jul där. Mammas kompis bor där, heh. Läskigt ställe
Mallis - Mallorca asså, eller är det ett land? En ö iaf. Aa förra sommarn ;)
Österrike - Alperna för några år sen jaooo
Norge - Trysil med bästis förra påsken? :p
Danmark haha - Förra månaden och när jag va liten, legoland you know ;)
Finland - Känns som att jag drar hela norden här nu va!
Frankrike - Öh ja, hehe va ju där igår osv.
USA - Lol att jag höll på att glömma den. LOL!! Bästa landet ju. Aaa tror det var dom? ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0