:( KAOS

Hejhejhej. Idag är jag hemma, mår illa som ett jävla jag vet inte vad. Fyfan känns som att jag ska spy varannan sekund haha. Aja, igår kväll kom emma hit och vi bada. Precis innan Emma skulle hem, ba kommer mamma in och typ assur bah nu ska Emma hem. Typ nåt sånt. Så jag sa till henne att hon ska sluta va sån jävla bitterfitta osv. Sen går hon in till Rasmus så när jag och Emma ska gå ner bankar jag på dörren så hon hoppar till o blir asrädd. Jätteägd. Sen då när jag kommer upp på mitt rum och håller på och borstar tänderna, ser jag i  spegeln hur någon står bakom min dörr. Och jag skojar inte. Det. Var. Det. Värsta. Jag. Har. Varit. Med. Om. OMFG. Jag skriker huuur högt som helst och kastar tandborsten på henne, spottar ut allt skum jag har i käften och sätter mig på sängen och börjar typ storböla. Får typ hjärtklappning när jag tänker på det :s Åhhh.. Snacka inte med henne mer. Gick ut ur rummet så fick hon torka upp. Fyfan.

Sen drömde jag att jag pierca mig i örat, eller a. Sen efter jag hade gjort det kom jag på att jag redan hade hål däruppe, så då tog jag bort den och gjorde i tungan istället. Så fick jag typ en stav som va typ 30 cm lång, som jag fick trycka in i käften. Haha Sara Rosada fick visa mig lolololol... Jaja nu ska jag fortsätta kolla på OC.

hIHIHIH fula - i måndags

Kommentarer
Postat av: Agnes

Stackars <3

2011-04-06 @ 19:21:12
URL: http://pahlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0