KUNGEN ÄR HEMMA

Och det suger ju!! Jag vill inte :( saknar det redan haha.. Ne blöö. Deppmode. Aja, har haft en askul dag. Hahaha, mycket garv. Åt mig. Åt mina fail! Haha loool. Jaja, jag och funparkar går ihop, när vi vill. Men det är bara kul. Speciellt när man får med det på film! Vi åkte ju i björnrike idag med Marcus och Virreboi. Nice, som sagt haha. Dom har en feeeett snabb sittlift, typ som att sitta i soffan oxå, asskön va den! Typ scandinaviens snabbaste? Eller nåt sånt. Sen vid fyra hoppa vi in i bilen och drog hem, nej men vi har åkt bil i typ sex timmar idag så det va inte så nice. Asvarmt va det oxå, täcke o grejer, sov typ hela vägen ifs. Nu har jag lagt in massa bilder, typ dom sista och snart ska jag sova, nybäddad säng!! (y) de är nice. hur nice som helst! Nu får man massa händelser här omg omg. Erik spammar osvosv..

... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0