LOOOOOOV

Åh hur nice?! Asnice!! Jaja, idag i skolan vare nirr! Hade simning juu.. 500 meter vare, tjoho! 20 längder alltså. Lol grym som man är var man den enda som fick MVG! Haha, lol skryt. Men kan säga att det inte gick så bra på SO provet, om det känns bättre för er dåliga som inte får mvg i simning.. haha. Nej men G eller kaaanske VG. Men det tror jag fan inte, fast svara på alla!! Haha, jag kom iaf nyss hem från centrum. Jag och mamma köpte typ underkläder och strumpor. Lol haha, köpte gråa!! Älskart. Och svarta, strumpor snackar vi om nu. Jaja, nu ska jag tjilla lite på facebook, snackar med Erik nu så. Standard lol, jaja bloggar snart tjo!

Randohm bild jao

Kommentarer
Postat av: Anonym

WHAAAT???? 32 längder är G i trå??

2011-04-15 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0