MEN K

Seg dag. Bläää.. Börja med att vi hade håltimme första timmen, det är ju då det brister ellerhur? Plus att vi har typ aslång rast innan vi börjar nästa lektion oxå!! Åh. Så egentligen kunde jag börjat..... 9.50 omg. Aslame!! Sen rulla dan på, knappt. As seg som sagt, sista lektionen va inte nice, inte alls! Jävla FN. Fyfan för fläsk. Haha, plus att jag e sjukt trött, så kommer typ somna snart, vilket inte ör bra!! åÅÅÅÅh. Sen har Adde fuckat upp mitt knä, :( Aja FML. haha alltid jag :( Nu ska jag sätta på någon film eller läsa en bok, vet dock inte vad. Lutar åt läsa bok hahaha.


Första; Såna bilder ser ni aldrig på mig, andra; händer mer ofta, sista; såna ser ni alltid på mig
Öh, hur ska jag vara haha?????? äre störande när jag alltid har ena läppen uppåt sådär asoseriöst? flåt men kan inte rå för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0