MEN KUL

Tjena bois, sorry för sämst uppdatering men hehe, det är ju liksom lördag..
Kan berätta om min otroligt roliga kväll
Jag och Malin åkte till centrum för att köpa godis, sen smsar Saga mig och sa att Maja hade smsat och sagt att vi skulle komma till rövsjön eller vad den hette. Så vi bah aha okej och tar tåget till täby där vi får vänta i 40 min på bussen vilket resulterar i att vi drar till donk och fördriver tiden där. Mucho nice! Sen kommer bussen och vi tar den. Jag menar, vi + typ... 30 andra pers? Som går av på samma ställe. Så vi va typ 70 pers där kanske. Haha eller javene, väldigt många iaf. Det var jättetråkigt och jättekaallt, för dom va sämst på att få igång brasan. Men sen kom David min favorit <3333333333 Dock är jag kanske inte hans favorit haha, nej men han gillar mig... Öh, aa. Johan va med oxå, trevligt trevligt. Men jag hann bara va med honom i typ 20 min för sen skulle vi dra :( Ah sen tar vi bussen hem, jag och Malin till mig. Men nu är hon hemma hos Emma, ska sova där.. Ah det var typ det. Imorn vill jag fan sova ut, så aa.. Kanske inte blir så mkt bloggning? Eller så blir det asmkt!! Vem vet? Hehe tjotjo sov gott!
Charmig huh???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0