NEEEEJ

Hahaha jävlar va många filmer jag hitta nu. T ex min Emma och moas paradise hotel film!! xDxP Så jääävla fula!! Hahaha bläää.. Aja det är nice. Asså btw. Jag är största egofotarn. Helt sick! Jag har minst, MINST typ 700 bilder på mig själv. Asså lol, nej det är mer. Har ett album med massa randombilder på mig själv, typ om jag ska fota ett foto och fastnar lite hahaha.. Asjobbigt för det är kaos med mina bilder. Vet inte hur jag ska göra .. Eller jag har ju liksom maj, april juni lalal album. Sen åren oxå. Typ december 2010 april 2011 osvosv! Sen "Romme" "skidor" "praolala" Ett med bara mig och emma, ett med mig o Saga osv..Haha, gamla bilder, randombilder, printscreenade bilder, fula bilder, filmer, bakrundsbilder... Ja, det är sjukt mycket iaf. Skevabilder haha.. Jaaja, det är väl nice, juste, ett atos album hehe :''( Eh. nu vet ni det!

Från "egofittan" hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0