NU JEFFLAR

Nu har jag många inlägg på g här känns det som! Det gillar ni va? Aa jag med hihi. Nej men tjena, kom hem för nån timme sen, men gick dirren till Agnes med ett par brallor, haha lämna Saga ensam här. Men hon skulle till en person så hon va ba här typ en kvart själv, och hon är liksom fjorton snart femton år så.. Aja, nu sitter jag iaf och lyssnar på musik. Music is my drug!!! Omg. Hehe, ikväll... Ska jag typ va med Erik, Nicke, Danne..(?) hehe emma och ludvig ni klarar er utan mig!! (a) Idag fick jag tillbaka min novell som jag lämna in för typ en, två? månader sen.. Visste redan vad jag hade fått för betyg men ändå. Han hade lagt till några kommentarer, eller det gör dom ju alltid. Dom gick rätt in i hjärtat! hihihih..

Nej jag håller inte fingret där i pannan för jag har fått en ovälkommen gäst där. Så tro inget hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0