Omg

Tjena bois, nu passar jag på att blogga lite från ipaden medans en film från afterskin idag laddas upp på face. Omg de var een djukaste afterskin jag har varit med om!!!!! Seriödt, untz untz. Helt sinnes! Folk stod på borden, drog av sig kläderna och så vidare. Det vsr ju liksom live. Eller detvär de varje dag, så jääävla grymt. Typ techno och dubkmusik, så står dom ochsjunger, spelsr trumpet (?) nåt sånt, och en bruf med fiol inkoppla liksom, typ assnygg oxå så vakterna fick ta bortvall kåts bois haha. Wooow va snygga all är oxå haha, jg och penny hitts typ tio st som jag vart kär i. xd sen blev jag uppraggad av en fransk, han hette typ... Terak? Hahaha, fick en pudd o grejer haha! Aja nu ska jag läsa bloggar, hörs osv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg e du skev eller?

2011-04-24 @ 04:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0