OMG

De där satt som det skulle. Eller har inte ätit upp allt, men nästan. Eller nästan alla jordgubbar iaf, chokladen slänger jag typ. Mår illa haha. Sen fick jag hicka nyss, är typ allergisk? Heh, nej. Javet inte. Jag vet inte hur jag ska göra med träningen heller, har läst igenom dom där typ 6 sidorna ergonomi nu. Fattar.... 0 heh.. Men fattar inte hur vi ska kunna ha provet imorn? ´Vi ska ju dansa då haha, han ska filma oss!! lol pinsamt? Ja. Jag är med Alice N, Nicke, Adde, Joel, Erik och nån till.. Tror jag? Nej vi är sju, jo en till. Jaja skitsamma. Heeeh. Anton juste! Hihi

Innan vi drog en rush, lite beef?

Kommentarer
Postat av: lisa

vi har inget prov imorgon ;) :D

2011-04-13 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0