SVERIGE

Svar om OMG; Nej jag va inte skev jag skrev på paddan.
Aja nu är jag hemma iaf!! Eller kom hem igår kväll, satt vid datan i typ 5 timmar hehehe... Så gick och la mig 4 (a) Lite trött nu haha! Vi höll på att typ störta igår, aja nu vet ni vet. Tror ni mig inte kan pappa skicka film, han plocka ´fram videokameran och börja filma hahaha.. Aja. Idag ska jag typ va med Saga? vet ine riktigt heheh! Men ikv vill jag göra nåt roligt med massa. Har liksom vart liiite långtråkigt att somna 10 varje kväll och gå upp halv 8! Nej nu jävlar ska jag gå ner och kleta på nutella (hehehe) på mackor och typ sätta mig i solen jao. Peace bre

Det står väääääääääärldens snyggaste security vakt bakom mig. no shit jag dog lite där. han liksom gömde sig bakom mig GULLEGULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0