TISDAG - FUCK IT

Lol hej hej. Hemma idag. Eller jag tog bussen hem för typ 20 min sen, ska ppå en grej. Hade turen att få med mig alla bois till stationen, inte. Jävla cpjobbiga dom är, fyfan för fläsk!!! Haha. Igår när vi drog hem till Saga käka vi middag, cykla till centrum och skulle köpa godis. Då träffa vi Ercan och Hanna! :D Tog typ premiäråket med mopparna för i år? Så dom bah åk runt med oss! Lol så vi röjde lite haha, nicenice. Sen kom vi hem typ 10 eller nåt, så typ gick vi och la oss runt 11. Asnirr!! Men vi kom knappt upp imorse, ingen av oss sov typ inatt ;o Knas! Nej nu ska jag äta nåt, är fett hungrig. Och lite nervös, FML

Lol gammal bild i arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0