TISDAG

Kul, trodde det va onsdag idag ._. haha fml. Aja nu är jag hemma från skolan, soft?? M! Hade futsal på idrotten, öhh..Mitt lag va gnaget. Det gick inge bra för gnaget idag om man säger så, aja nu skiter vi i det. Hockeykillar tror dom är bra på allt, men jag svär dom är inte bra på nåt annat än hockey!!! Haha. Kolla va deppigt; Jag missa simningen när vi hade de pga min tumme, så det är rest på fredag. Men när den är, då har vi Hk och bakar kakor. Och jag viill verkligen inte missa den. Så isf om jag ska va med och göra deet, då måste jag simma med niorna ;s Vågar man de? Isf vill jag veta vilka som har hahaha.. :// Deppmode javet. Osoft som fan. Men nu ska jag typ plugga. Två prov den här veckan. FN och ergonomi... Heh tjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0