TJATJO

Godmorgon. Eller ja, haha. Jag vakna typ halv tio. Längsta sovmorgonen på länge kan jag säga er!! Aja, händerå? Själv sitter jag och gör min praorapport. Lika bra att göra den nu. Den ska vara inne imorn. 2-4 sidor. Trodde det skulle bli svårt men det var det ju inte? Okej jag har bara gjort en hittills men det går bra nu kompis. Så. Heh, sen vid fyra tror jag det var, ska vi hem till Carro, som fyller år!! :D :D grattis!! Men frågan är vad hon ska få???? "jag blir glad av allt" Öh pilla min röv -.- Jaja, de är tjill. Typ. Saknar vemdalen haha :( På köpet fick jag en förkylning, Saga me! Haha blä, låter som en typ anka, eller aa. Sen har jag lite ont i ryggen oxå xd mamma hade köpt ny bäddmadrass t mig. Min andra va typ 1 cm tjock. Den här e 5!! ayay. Aasmjuk är min säng nu, nice? sådär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0