WGR546UYJRHY42THTE

Steker med Saga idag då antar jag!!! Hon kommer hit snart. Heh, de va inga goda mackor så jag tog ut ur frysen så dom ligger där och lökar heheh.. Nej men snart ska jag äta frukost. Jag har konstaterat lite saker.
Vill ni veta? Ja det vill ni.
- Jag hatar dom som förstör stämningen på planet när det är släckt, och har sin lampa tänd!!! CP på dom.
- Folk i andra länder vet inte vad OnePiece är. För satan va dom glodde. H-e-l-t s-i-n-n-e-s. Eller så tyckte dom bara att jag var jävligt snygg.
- I frankrike raggar man hela tiden, asnice. Dit vill jag flytta. Kan t o m lite franska, ö dö tvoa, MERCI. bonjour hehehe
- Alla i min klass kommer antagligen vara brunare än mig pga vädret i SWE. Även fast vi hade 18-20 grader varje dag lol
- Jag vill aldrig mer åka utomlands utan en kompis. BLÖÖ

Farlig tjej (de där med att alla är brunare än mig kan bero på detta oxå he.he)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0