AHHH OMG


Enda bilden på datorn från idag, hehe orkar inte lägga in (a)
Förlååååååååt!!! Det va inte alls meningen att det skullebli såhär. Men jag trodde faktist att min dator hade kraschat, väääldigt onice med tanke på att jag har hela mitt liv i bilder på den här lilla äckliga datorn!! Hihih.. Igår va jag och mina vänner på fekkenation i danderyd. Det va helt okej, alltså det hade ju vart lite roligare om jag kände mer än typ.... 3 pers. Okej typ 5-6 hehe.. Jaja, taxi hem blev det iaf!! Hahah så sjuuukt nice! Idag har jag vart på mitt landställe med malin, vi har åkt ring hihih. Freppa kom ut med Rasmus oxå, asnice! Man bah åh flashbacks mbo <3 Han va sååå sjuuukt rolig när han åkte ring, jag garva serri läppen av mig! Nu är vi själva hemma vi fyra och vet inte vad vi ska göra, eller jag och Malin ska hem till henne med Agnes typ.. Aja, lovar att uppdatera oftare! Sory


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0