GODMORGON

Jag får fan sluta sova såhär länge, it's a shame!! Jag gick inte ens och la mig sent igår?! 2 vafan! Antar att jag tar igen timmarna som vi inte sov på mbo..... Dom är många hahah.... Gud va vi härja tjejer!!! Jaja.. Idag ville jag åka in och shoppa med Agnes, Malin fyller ju år imorn osv.... Men nej nej helt plötsligt ska hon in med la famila till storstaden, yeee fuck u! Ganska dum jag vet. Jag måste städa på mitt rum det är sjukligt stökigt. Man tycker ju att städningen, (där vi fick skura, damma och sopa golven) varenda morgon på Mbo borde sitta kvar, men hehe. Nej.
Återkommer med mer skitsnack om ett tag püss


random bild för ett år sen j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0