HEHEHE

Förlåt. Verkligen förlåt! Men jag sitter aldrig vid datan längre?! Nu när jag har en liten handdator så blir det inte så :o Jättekonstigt.. Men jaja! Skolan nurå, tagg? Ja men visst! Imorse fick jag skjuts till skolan (sköönt) för jag och mamma skulle åka och shoppa efter skolan! När vi kommer in i täby så kommer hon på att hon har glömt plånboken. Så jag fick betala sminket som jag verkligen måste ha (lol fjortis) och sen hängde vi undan lite grejer, kan visa er imorn kanske? Men sen när vi kommer till bilen igen, vad ligger då i bilen? Mammas plånbok! Men hon hämtar det imorn, de va lite stresssigt till träningen, där det va full faRT! Emma har ju typ börjat nu oxå, askul!! Så då sitter jag ej ensam på moppen dom 3 minutrarna hehe.. Efter träningen stanna vi o kolla på killarnas fotbollsträning 30min. Sen rullar Rasmus in där med sin lilla bil. Vad gör vi inte då? Jo vi byter fordon! ;) Asnice så jag och Emma drog till dooonken <3 Bloggar mer snart när jag har duschat osv!

Ni får en bild på mig o virre för stunden, laddar in alla bilder från mobilen nu!! Äntligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0