JAG ÄR TILLBAKA!!!

Tror jag? Grejen är den att jag orkar aldrig sätta på datan nu när jag har iphone. Förlåt?! Men nu looovar jag, måste ju ändå skriva arbeten osv med skolan sattäääh, räkna med mig! ;)

jaha då var sommarlovet slut då. Tungt att säga det. Verkligen astungt! Haha vill inteeee... Idag vare upprop bara typ, inte ens det?! Vi kom dit fick schema, drog hem i stort sett :) men det är  väl kul att träffa alla igen, komma tillbaka in i rutinerna och så.. Eller? -.- Hihi.. aja idag vare första träningen för mig sen i mars??!!?!?!? WTF!! Jag har inte spelat innebandy på ...... 5 månadeR?!!!??! VAA. Nej de kan fan inte stämma, fast jo det gör det ju. Har inte gjort sen praoen typ, vafan!? Asbra att det börjar igen, måste börja röra på fläsket! Sen är det askul! Idag vare aslökigt, sen när jag kommer ut (helt blank i ansiktet av svett typ) och sådär lagom snygg, är hela ifk p96 där och tränar! Jävligt nice ifs, för jag stanna kvar där i ca en timma och chilla med typ Calle och Marcus! :DDD Jag avslutar det här inlägget innan det blir för långt, kommer tillbaka med mer!!

Åh gulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0