MOBILBLOGG

Heeej babes, förlåt för den kassa uppdateringen!! Men idag har jag varit med juliA Danne marcus Nicke Adde Amanda viktor och Tobbe. Vi va ute och gjorde lite olika saker först efter skolan, sen åkte alla hem till mig. (som vanligt har jag inget att säga till om) jag Adde Danne och julia letade rätt på det kvinnliga i oss - och ställde oss i köket. Det börja en laaaagom kladdig men jävligt god kladdkaka med saft till alliopa!! sen drog alla vi förutom Danne till sol och härja runt där. Killarna fick köra moppebilen och dom va som små barn på julafton! ;) nu på kvällen har jag vart med emma och malin, nice!! Imorn är det vanlig skoldag, fml... Juuste, idag fick vi nya skåp. Jag har då haft skåp nere treeee år irad, vad får jag nu? Skåp nere. Jag o sebbe gick och klaga så vi fick varsitt skåp mittemot resten av klassen haha! Nu ska jah läsa blofgar. Ursäkta tråkigt inlägg utan bilder osv, men imorn då jävlar!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0