NU ÄR DET KRIG

Heeej läget? Här är det bra! Kom nyss hem från centrum, eller jag har varit med Saga Matilda Malin och Agnes! Vi har varit på donken och i centrum, eller Agnes kom efter ett tag hon va inte med hela tiden.. En sak som hände i centrum, gör mig jävligt arg. Jag Agnes Matilda och Malin sitter och väntar på Saga som köper skal till sin nya iphone me sin mamma. Så kommer en säkerhetsvakt, ful kärring på typ 40++ och ber oss att lämna centrumet. Ursäkta? Jo men det är så mycket ungdomar som hänger i centrum, blablabla. Sitter där i timmar, aha okej, vi satt där i max 5 min. Sen kommer Saga och Kajsa och undrar vad som händer och då ska ju då kärringen börja argumentera varför vi inte får va i centrum, alla ungdomar ska tydligen ut ur centrumet. Kajsa bah wtf?!?!? (sagas mamma) Occh jag, glappkäft som jag är börjar ju argumentera emot. Och hon avvisar då mig från centrumet. HAHAHA snacka om att ha inget att göra.......... Åh de va s´mycket dumt hon sa så man vill doppa hennes huve i hundbajs!!

Btw så har min Iphone kommit med :D Pappa ba gick förbi när vi va där tidigare och Saga skulle fixa nåt med sin, så jag bah eeyyy vi köper skal jao. Så nu har jag två finfina skal oxå! Men jag skulle jättejättegärna vilja ha det där från Julias blogg, assnyggt!!

<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0