OM NOM NOM (A)

Heeej!! Kom nyss hem från en..... Vild kväll! Jag och Malin drog ut med mopz, till sol där Fredrik Simon x2 och Emil va. Efter ett tag kom Agnes och vi fick komma på fekke, vi bah aha lame men skitsamma. Så vi rulla dit och där vare bara vi som dansa lol xDxP!!! Eh... Sen blev det slagsmål. Ja! Ni vet ju hur killar blir när dom får alkohol i sig? F Ö R  M Y C K E T. Alldeles för mycket, ahh damp!! Lol jag va typ sjuksköterska. Woho yey me Amanda räddar kvällen... haha eller!? Nej men skitsamma... Nu är jag hemma och äter choklad (a) haha!! Asså, en störande grej. ALLTID när jag ska låsa James (min moppe, han heter så) så tar jag ALLTID fel nyckel, sitter där och försöker få i den. Sen inser jag att det är fel. Hehe

lol första åkturen me "pärlan" woho minnesvärd ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0