ONE OF THOSE DAYS..

Heeej! Läget? BLött? Kunde tro det va... Fyfan?! Haha jag som bah aa jag gillar regn, yeah about that...
Har iaf kommit hem från täby nu! Vi köpte en *** och lite *** hihi.. Nej inte dildo och kondomer. Jag vet att alla ni tänkte det där. Usch äckelpäckel!! Jaja, när vi går av tåget iaf, så bah 1,2,3 PANG. Så öööser det ner, och jag skojar inte!! Så vi gick till moppen där stod Sara Lukas och Oscar samtidigt som oss lol xDxP !! Där under taket stod vi i kanske..... En halvtimme? Eller Sara drog men vi andra =) Sen gick vi till Made in thailand (lol) och köpte mat. Oscar var hungrig, såååå... Och nu är jag hemma. Det första jag gjorde va att hoppa in i duschen och stod typ där en halvtimme haha. SÅ skönt! Ska klä på mig nu så ska jag berätta planerna för kvällen..Puss

ih gullerå

Kommentarer
Postat av: blondie♥

följa varann via bloglovin?:)

2011-08-10 @ 17:46:16
URL: http://fellik.blogg.se/
Postat av: sga

haha hoppar!

2011-08-11 @ 01:19:18
URL: http://sga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0